جستجو

تبلیغات



تقویت عضلات ساق پا


    یک راه خوب برای تقویت عضلات بدن استفاده از تمرین های چند منظوره برای تک تک عضلات ، حتی عضلات کوچک می باشد .

    تقویت مفاصل کوچک به سرعت و به سادگی تنها با اجرای چند حرکت ساده امکان پذیر است .
    با این حال در بسیاری از تمرین ها و برنامه های آموزشی بسیاری از ماهیچه های بدن مانند ماهیچه های روی ساق پا نادیده گرفته می شوند  و یا از تمرینات ناکارآمد استفاده می شود .
    تقویت ماهیچه های پا :
    گام ۱ :
    یک تخته ی شنا مخصوص ورزش تهیه کنید .از این تخته برای قرار دادن روی نوک پا و ایجا فشار توسط آن بروی ساق پا استفاده می شود .
    گام ۲:
    تخته را همانند شکل جلو ساق پا قرار دهید و در حالیکه تخته را با دست به سمت پایین فشار می دهید ، انگشتانتان را به سمت بالا بکشید .

    گام ۳ :
    با انگشتانتان در برابر فشاری که از سوی تخته وارد می کنید مقاومت کنید و فشار را از سوی هر دو ( تخته و انگشتان پا ) بیشتر کنید .

    بنشینید ، و فشار را از سوی دستانتان افزایش دهید .
    گام ۴ :
    این تمرین را به دو بخش تقسیم کنید ، یک بخش با ۲۰ حرکت و یک بخش با ۱۰ حرکت .

    در بخش اول فشار متوسطی را وارد کنید و در بخش دوم فشار را بیشتر کنید .


    این مطلب تا کنون 44 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ شنبه 10 اسفند 1392
    منبع
    برچسب ها : تخته ,فشار ,تقویت ,عضلات ,دهید ,تمرین ,بیشتر کنید ,تقویت عضلات ,
    تقویت عضلات ساق پا

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 10 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر