خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





تقویت عضلات ساق پا


    یک راه خوب برای تقویت عضلات بدن استفاده از تمرین های چند منظوره برای تک تک عضلات ، حتی عضلات کوچک می باشد .

    تقویت مفاصل کوچک به سرعت و به سادگی تنها با اجرای چند حرکت ساده امکان پذیر است .
    با این حال در بسیاری از تمرین ها و برنامه های آموزشی بسیاری از ماهیچه های بدن مانند ماهیچه های روی ساق پا نادیده گرفته می شوند  و یا از تمرینات ناکارآمد استفاده می شود .
    تقویت ماهیچه های پا :
    گام ۱ :
    یک تخته ی شنا مخصوص ورزش تهیه کنید .از این تخته برای قرار دادن روی نوک پا و ایجا فشار توسط آن بروی ساق پا استفاده می شود .
    گام ۲:
    تخته را همانند شکل جلو ساق پا قرار دهید و در حالیکه تخته را با دست به سمت پایین فشار می دهید ، انگشتانتان را به سمت بالا بکشید .

    گام ۳ :
    با انگشتانتان در برابر فشاری که از سوی تخته وارد می کنید مقاومت کنید و فشار را از سوی هر دو ( تخته و انگشتان پا ) بیشتر کنید .

    بنشینید ، و فشار را از سوی دستانتان افزایش دهید .
    گام ۴ :
    این تمرین را به دو بخش تقسیم کنید ، یک بخش با ۲۰ حرکت و یک بخش با ۱۰ حرکت .

    در بخش اول فشار متوسطی را وارد کنید و در بخش دوم فشار را بیشتر کنید .


    این مطلب تا کنون 17 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : تخته ,فشار ,دهید ,ماهیچه ,تمرین ,عضلات ,بیشتر کنید ,
    تقویت عضلات ساق پا

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده