خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





تمرینات استقامتی مچ پا

    تمرینات استقامتی مچ پا برای بهبود استقامت به منظور کاهش درد مچ پا طراحی شده است بیمار باید برای تناسب داشتن این تمرینات قبل ازانجام تمرینات با پزشک فیزیوتراپی مشورت کند به صورت کلی آنها باید این تمرینات را هنگامی که دردی در طول انجام تمرینات ایجاد نشود یا با افزایش درد مواجه نشوند انجام دهند.

     

    تمرینات استقامتی مچ پا: برای شروع تمرینات استقامتی این تمرینات را باید حدود ۱۰ مرتبه و ۳ بار در یک روز انجام دهید زمانیکه مچ پای شما قوی شد، تمرینات باید به تدریج با تکرار بیشتر پیشرفت داده شوند. در صورتیکه درد مچ پا ایجاد نشود و با افزایش درد مواجه نشوید می توانید دفعات انجام تمرینات را بیشتر کنید.

     

    تمرینات ورزشی استقامتی

    تمرین اول: این تمرین استقامتی را با پیچیدن یک طناب یا باند محکم به دور مچ پا به صورتیکه مچ پا و پای شما به سمت پایین باشد (شکل زیر) انجام دهید مچ پای خود را به آرامی به سمت بالا بر خلاف جهت طناب تا جاییکه امکان دارد و درد مچ پا ایجاد نمی شود حرکت دهید و ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

     

    تمرین دوم: این تمرین استقامتی برای مچ پا را با پیچیدن یک طناب محکم به دورمچ پا همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است انجام دهید بطوریکه جهت مچ پا و پای شما به سمت سرتان باشد پای خود را به آرامی به سمت پایین برخلاف طناب بسته شده تاجاییکه امکان دارد واحساس راحتی می کنید (نباید احساس درد مچ پا داشته باشید) حرکت دهید و ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

     

    تمرین سوم: این تمرین استقامتی برای مچ پا را با پیچیدن یک طناب محکم به دورمچ پا همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، انجام دهید جهت پا و مچ پای شما باید به سمت داخل کمی چرخش داشته باشد (شکل زیر) مچ پای خود را به آرامی به سمت بیرون بر خلاف طناب بسته شده تا جاییکه ممکن است واحساس راحتی دارید حرکت دهید و ۱۰ مرتبه تکرار کنید. در صورت ایجا درد مچ پا انجام تمرین را متوقف کنید.

     

    تمرین چهارم: این تمرین استقامتی برای مچ پا را با پیچیدن یک طناب محکم به دور مچ پا همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است انجام دهید جهت پا و مچ پای شما باید به سمت بیرون چرخش داشته باشد مچ پا و پای خود را به آرامی به سمت داخل برخلاف جهت باند بسته شده تا جاییکه امکان دارد و درد مچ پا ایجاد نمی شود حرکت دهید و۱۰ مرتبه تکرار کنید.


    این مطلب تا کنون 9 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : تمرینات ,دهید ,انجام ,تمرین ,استقامتی ,طناب ,انجام دهید ,حرکت دهید ,تکرار کنید ,تمرین استقامتی ,مرتبه تکرار ,
    تمرینات استقامتی مچ پا

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده